BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

Thursday, September 3, 2009

tHis is d' aNswEr..

hrmmm..mcm serius jak bunyi tajuknya ni.
tp mmg serius pon. ari ni aku telah buat keputusan paling berat dlm hidup aku.
mcm teori ekonomi..untuk mendapatkan barangan terbaik..kita kena lepaskan barangan kedua terbaik..hehehe tp lain bg sy.
sy ingin dpatkan brg tbaik bg sy..jd sy telah lepaskan brg kedua n ketiga terbaik bg sy.. sy dah fikir ari ni..untuk dptkan sesuatu sy kena korbankan yg lain. atau dlm erti kata lain..kita kena la byr harga yg setimpal untuk dptkan sesuatu yg lain. sy dah byr dan skrg sy sangat senang hati.
skrg ni hati aku dh lega sngat2. akhirnya aku belajar untuk berterus terang...
sekarang ni..sume dh jelas n aku xkan tgk belakang lg. aku akan terus maju ke depan. lari bersama2 ngan partner aku...huhuhu
chaiyo3x shila...assgmnt kena buat cepat....thanks to lord.