BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

Sunday, September 6, 2009

kegembiraan

jangan kita mudah lupa bila kita sentiasa diulit kebahagiaan!!!!
di snin..ku ingin berkongsi kegembiraan aku ngn korg suma..huhuhu
memang aku bahagia sekarang, ada org yg syg aku..amik berat sal aku, semuanya ttg aku.
nasib baik dia terima segala kebaikan dan kelemahan aku.
sekarang dlm proses untuk membuka lembaran baru. mulakan segalanya dari kosong.
semoga perhubungan ini akan kekal sampai bila2. xkan nak tgk muka dia kot???
wakakak xperlu la. biarlah aku rahsiakan org tu sapa. dia pun nak juga privacy.
lgpon dia xtau aku ader blog. mana la tau dia tak suka kan.
walau apa pun ..dia ni mmg mengambil berat ngn aku. kdg2 dia ni manja sangat ngan aku.
tak terlayan juga kenakalan + manja dia ni..tp nasib baik dua2 memahami.
doakan la agar perhubungan ini...sampai bila2.
plz God help us..sy dah mula menyayangi seseorg bergelar lelaki. micheal3x....
thanks cyg..xde lagi nama2 org dulu. sy dah padam semua. yang ader skrg ni juz micheal!!
apa pun jangan leka sangat dgn praaan ini..sbb bila amsa anda sedang bergembira..akan ada insan lain yang akan terluka. tp mcm yg diperkatakan pada entry lepas..kita kena lepaskan barangan kedua terbaik untuk mendapatkan yang terbaik.


habis uda crita ku skrg...