BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

Wednesday, September 23, 2009

cuti raya

rasanya lama betul aku tidak post entry..huhuu
kesibukan bercuti membuatkan aku terlupa sebentar blog aku ni..
cuti raya aku kli ni aku habiskan dengan duduk d rumah, masak, makan.
last2 skrg ni bada aku dah naik skit..hehehe x mngapa..sbb bf aku lagi lah naik.
perut dia boroi..hahaha tp suka sangat tgk perut dia mcm tu. asyik dia marah aku je kalu aku gelakkan perut kesayangannya tu. duduk kat umah kwn kat tmn u ni..aku dh ble bt kesimpulan.
msalah prtama aku akn hadapi : makan..bila tinggal luar aku akan makan apa saja sehingga membuatkan berat badan ku bertambah..
masalah kedua : sosial..drpd apa yg aku tgk..klo lemah iman skit, aku percya aku mgkn jd mcm dulu, sosial,sosial n sosial. sbb xde org nk mrh aku kluar. tp nasib baik kwn aku memahami..aku kuar pon dgn bf aku je. dia jaga aku. serius!! he will take k of me.
masalah ketiga : org amik kesempatan..bab memasak mmg aku lemah..sangat lemah. org akan bg aku gred G bla memasak. tp bila bab kemas umah, basuh pinggan, bersihkan kwasn umah... aku mmg dpt gred A+....sbb aku rajin bt sume tu. atau lebih tepat lg..suka bt2 keja yg tu la. memasak ni kdg2 je ikut mood aku la.klo aku rasa nk mkn masakan aku..aku masak la. kalu x.. tggu la smpai bulan jatuh d riba..hehehe
masalah keempat: belom fkir lg...
hahahaha