BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

Tuesday, September 1, 2009

ayAm g0rEng..

dah lama tak menulis. pdhal baru bberapa hari yang lalu. mungkin disebabkan kesibukan untuk menyiapkan assgment yang sangat banyk bg aku. ntah la. aku rasa amat bahagia..bkn bahagia tp gembira adalah perkataan yang paling sesuai untuk menggambarkan perasaaan ku sekarang.mungkin saya telah menemui seseorang yang boleh membuatkan saya berasa gembira semula. ntah la..saya pun sukar untuk menggambarkan dia ni org yang macam mana, tp dia ni sngt baik. suka sangat ngan ayam goreng. teringat plak ayat dia.."klo xble nak mkn ayam, sy cri kat luar,sbb bg sy tanpa ayam hidup sy serba tak kena..tp tanpa kmu sy lg xkena"..hehehe ayat tu lucu.
kalau btul kali ni sy mmg bniat nak berubah ble kan?? sy tak nak lg dilabel sbg org yg xtau jaga ati org lain.."ayam goreng kata dia xnak lepaskan saya"....aku sibuk2 bt assgmnt pun..aku ttp gembira. walopun dr jauh dia support aku,dia xlupkan aku. (mgkn kot..mna aku nak tau..aku ckp je)..
kalau org lain ble btahan..napa sy tak ble.??? ayam goreng ku..aku ttp akan btahan smpai akhir. sma mcm kmu yang akan brtahan smpai akhirnya. kita akan lari 100 meter bsama2..nnti akan jumpa kat penghujung garisan juga. thanks mich.....