BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

Tuesday, September 8, 2009

t0day..

hrmmm..aku memulakan ari ni ngan baik skali.
bangun awal, bt asgmnt skit...pastu dtg awal g klas. hehehe
penat skit la ari ni. dah lah kena hujan td. blik ni badan trus panas.
skit je kna hujan tu. melampau sngt antibodi ni.
tadi ader 3 klas..tp jadi 2 klas je. sbb klas jam 2 dibatalkan.
terlanjur dtg g auditorium, join la gak pr0gram plajar peng.malaysia
ikut seminar integrasi nasional.. pelbagai infomasi aku dpt especially perpaduan ngara dan integrasi nasional. professor dr.abdul aziz bari yg telah menyampaikan seminar pd sesi kedua yg bmula jam 2 lebih. beliau merupakan tenaga pengajar undang2 di UIAM, Gombak.
lepas tu ader plak seminar sal 1 malaysia melalui perspektif pelajar (mahasiswa/i) yg disampaikan oleh s/u agung MPP UMT. ntah dah lupa nama. tp orgnya mmg baik..hehehe
pastu masuk klas muzik jam 5. jahat sangat kwn2..suruh nyanyi kat depan.nasib baik ila ada.
thank you nurdalila...pnyelamat!!!! pastu blajar plak sal klef treble/klef G ntah la...
tak paham sngt td. tp blajar baluk yg mudah difahami. bila masuk bab2 not2 ni...
aku mula pening...hahahahakena wat revision ni.
balik plak kena hujan..smpai bilik je terus pengsan. bangun dekat jam 10. hahaha
esok klas padat gak...4 klas!!! mls tol ngan kls ganti ni tau..
semoga atiku dikuatkan terus untuk menghadapi semua ni..
kuatkan juga atiku untuk terus bahagia ngan dia..n dia bahagia ngan aku.


miss u...


ni la geng kod tangan aku..nasib baik assignment tu dah siap kan fren...






nnti dah siap video lakonan "kami budak2 bengang"
aku upload la..hahahaha