BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

Monday, October 12, 2009

ntah la...kosong

apakah perasaan anda anda apabila perasaan anda memainkan perasaan anda???
jiwa rasa sangat kosong sekarang. nak buat apa pun xde rasa.
tanpa ku sedar dah 3 hari ku mcm ni. sampai bila aku kn macam ni..
aku sendiri pun tidak mempunyai jawapan yang pasti. sebab kali ni..
aku memang sangat lemah. tidak boleh nak salahkan sesiapa dalam hal ni..
argggghhhhhhhhh aku nak buat apa ni.!!!
duhai kekasihku sunggu ku tak bisa tanggung keperitan kalbu ini
seandainya aku mampu mengundurkan waktu ingin sekali ku kembalikan detik itu...
sekiranya cinta masih ada seandainya rindu masih setia
izinkanlah ku kembali menghias hidupmu...
biarkan rembulan menyaksikannya biarkan hujan membasuh dosa
......ntah lupa lagi...
hanya tuhan bisa mengerti penyesalan diriku...

~to be continued...~