BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

Thursday, October 15, 2009

last day..

semakin sibuk aku membilang hari, membilang waktu...setiap minit dan saat untuk mencari ketenangan sampai masa untuk aku pergi jua. tapi belum lagi ku temuinya.
sampai bila ku harus macam ni..??? minta maaf kawan..tp aku memang tak boleh.
korang semua pun ada masalah masing2..aku pun xnak juga susahkan kawan2 aku..
biarlah aku sendiri jak...
jikalau orang xsuka x apa...biarlah aku mengundur diri mungkin kau rasa ku tak sepadan dengan diriku..ku sedar dri ini aku hanyalah insan biasa tapi aku ada harga diri walaupun terguris hati ini hingga menitis air mata namun semuanya tak bererti bagimu waktu orang suka semuanya indah waktu dah tak suka...sukarnya untuk aku!!! ku harus menemui cintaku mencari tau hubungan kita...sampai bila kau gantung cerita cintaku yang membuatku sakit
bukan niat aku mau jiwang2...tapi kali ni aku memang tak boleh..semangatku yang dulu dah hilang dibawa oleh angin. sudah jadi pasir dan susah nak dicantum semula. bila dah hujan..pasir tu akan dibawa ke laut..dan satu masa akan jadi sangat sukar untuk ku temuinya semula.