BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

Monday, October 26, 2009

aku tetap aku

kita nk cakap apa yer...huhuhu sekarang ni minggu study week. tapi masih xde mood nak blajar.
semalam pun sempat lagi g tgk MU vs Liverpool main. hahaha paper aku habis 18 november. pastu aku xtau ke mana hala tuju aku ni. nak balik sabah..memang x balik pon. sem ni aku ader 6 paper nsib baik wacana xda exam.. yang paling aku takut paper pengurusan stress. dah la xtau pape pon sal subjek tu. xpe la nanti aku akan cuba buat yang termampu. sedih td aku bercakap dengan bapa kat tlepon. nasib baik bapa ingatkan suruh blajar. kesian bapaku dah tua bah.
crita ni mcm ni. aku xtau la mcm mna nak ckap. kadang2 aku rasa aku ni adalah pihak ketiga. ada la sorg mamat nie...aku x suruh pon dier minat gila kat aku..sampai awek dia cari aku. gila apa... aku bkn perampas. jadi aku ckp baik2 kat akak tu...yang aku xde pape ngn pakwe dia. huhu nsib baik dia percaya. kiranya masalah tu dah settle. pastu dtg lagi 1 masalah ni.
org kat kg aku gak...skrg keja kat kuantan (polis). aku x knal pon...sbb mmg aku xkan lah.
mula2 knal kat alam maya jerrrr...pastu ntah la amcm dia dpt num aku. aku anggap kwn jer... atau lebih tepat ag sebagai kawan. aku anggap biasa je..slalu dia call, msj tp aku anggap semua tu biasa je. kira normal la. tapi minggu lepas dia balik sabah. ntah la dtg gila sawan dier kot. dia call aku mlm2 buta semalam. cakap kecewa dgn aku. dah lah semalam aku mmg xde mood..dia ckp lagi mcm tu aku mmg tambah bengang. dia ckap dia nak ngan aku. uwaaaaaa....aku masih xde mood nak memiliki atau dimiliki sesiapa sekarang..biarlah aku jadi burung yang bebas sekarang. aku xnak terikat dengan sapa2....aku tetap nak jadi diri aku sendiri.
aku memang ader kawan rapat..yang sangat rapat sekarang tp belum mencapai tahap "special" lagi. sebab dia memang kawan yang sangat baik. dari aku gembira, jatuh dan bangun semula dia yang banyak memberikan sokongan buatku. xde yang menarik pasal dia cuma dia bijak untuk buat aku gembira. aku perlukan insan@teman seperti dia sekarang. tapi dia dah sem 7.. sem depan dia dah xde....nasib baik dia praktikal dekat je. aku suka dia ada di sisi aku. maksud aku sebagai kawan lah. tapi kesian plak...dia slalu jd tempat aku lepaskan geram tapi dia x pernah mengeluh...tapi xkan lah aku kena jadi jahat sngt smpai selalu aku nak marah dia sedangkan dia lah yang banyak membantu aku. kalau pun aku ni memang tidak boleh terima dia sebagai seseorang yang special bagi aku...cukuplah aku menghargai dia sebagai kawan yang sangat baik. susah nak cari orang macam dia.


ku membenarkan jiwaku untuk mencintaimu
ku persembahkan hidupku untuk bersama kamu
dan diriku untuk kamu
belum pernah ku merasa begitu
semua itu telah berlalu harapanmu palsu
dan mungkin hari yang satu terusku tertunggu
di hati ku masih kamu
belum pernah ku ingin terus menunggu
aku lemah tanpa kamu
ku inginmu dampingi ku
aku fahami aku bukan terbaik tuk dirimu
sampai surga ku menunggumu
sampai surga kucinta mu
hanya satu
hanya kamu

ku membiarkan hatiku tuk merindui mu
ku menghamparkan sakitku tuk tatapan kamu
bersamamu harapanku
hilang dalam terang yang membutakan mu
dan segala yang ku ada ku berikan semua
untuk diri mu saja
ku mahu dirimu bahagia tuk selamanya
biar smpai surga
aku menunggu cinta darimu
agar ku sempurna

namun aku tetap aku
yang terbaik tuk dirimu
hanya satu