BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

Friday, August 21, 2009

kisah hari ini...(part 2)

hehe nak sambung balik cerita aku dulu. tp kali ni lebih berkisar cerita aku ari ni.
kes yg sama juga, aku tak dtg g kelas EDU ari ni. hehehe
aku mendapat penyakit "kemalasan" di saat2 akhir. tp dapat pnyakit lain plak iaitu penyakit "kerajinan" menghadiri mesyuarat baksis. (bdn kebajikan siswa siswi sbah)
pmula2 bendahari bentang laporan kewangan dan hal tu mmg sume org tau yg pmbentangn merupakan benda yang plaing membosankan dalam hidup. (jahatnya mulu)
pastu ada la dibuat pembubaran ajk lama ngn penyerahan sijil.
agenda pntg plak pas tu ngn perlantikan ajk baru. berdegup kencang ati c fadzil..hahaha
takut aku kna balun c fadzil sbb dia mau aku c calon nama dia tp aku x brani nak bdiri. wakakaka
bila pemilihan MT dah selesai (nsib baik c fadzil trgolong dlm tu juga)...
skrg giliran utk pemilihan exco plak.
aiseyyy memandai plak bah durg c alimuddin ni. suka2 jak ckp nama aku...
finally c armadi tulis nama ku sbg exco aduan,kebajikan dan kemasyarakatan baksis sesi 2009/2010. huh!! satu tanggungjawab yg besar. at least aku ble gak taburkan bakti utk anak2 sabah ni..semoga ajk kali ni dpt melaksanakan keja2 d0rg demi kebajikan plajar2 sabah..

~the end~