BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

Wednesday, August 19, 2009

aku teringat plak..

dulu, time2 cuti sem, ada aku bt ros. korg jgn ingt buat bunga tu plak ye.
ros yg aku mksudkan di sini adalah rncangn orientasi sekolah. sbenarnya kmi budak2 sem 2 tak dibenarkan bt lagi, memandngkn ke"sengal"an kmi, akhirnya kami dpt meloloskn diri juga kat bhgn akademik. hehhe mula2 dpt tau buat ros, gembira sakan la. sekali nampak betapa bnyk nya laporan yg kena amik, aku pon jd menyesal amik awal2. hehehe
aku ttp teruskan perjuangan aku bt ros. xpa la. lgpun aku bt d tpt sendiri, sekolah lama aku dulu.
hepi rasa bila jumpa guru2 yg ajar aku dulu. pastu aku balik sbah 17 mei (pdhal mula bt ros 18 mei)..nsib baik 'dady' (gelaran kpd ayah tercinta huhu) spoting. dia amik aku kat airport. dahlah flight tu ptg jam 5, smpai kat airport kk pun agak2 la. jam 9 beb. tp nsib baik trus blik kg. dah mlm kan, jd kena la bawak kreta plahan2. jd perjalanan yg balik kg amik masa 3 jam, biasanya sejam je. huhu besoknya, aku gagahkan kaki ke sekolah juga, tp bukan la aku jln kaki. naik la keta coz dihantar. first day tu, best je rasa bila dpt kembali semula ke sekolah asal. tp bkn sbg student la. pdahal aku ingin skali kmbali sbg plajar..apakan daya, umur aku x ble balik semula jd muda.

makin lama, aku dh rasa keboringan di sekolah tu. guru-guru aku yg dulu,buli aku. d0rg suh aku jaga kelas exam!!!! kalu ganti sehari je, xpe. ni tiap ari ada je batang hidung ckg2 muncul depan meja aku..nak minta tlg ganti kelas jaga exam. huaaaaaaaaaaa...
nasib baik sekolah tu ada wireless...(dulu2 zaman aku skolah kat sna, xde pon)
jd sementara tggu studnt jwb exam tu, aku ni apa lg duk lah melayan internet. hahaha
pastu masuk mggu kedua, ari2 kena suh stay kat bilik pend.khas. pastu ada sorg student ni nama dia po*** dia suka sngt kat haku...ari2 dtg g tpt aku. xpe la. dah org suka nak bt mcm mna kan. aku pon layan secara sama rata sume plajar pend.khas seramai 16 org tu. tp ada sorg budak tu..mmg aku xnak lyn baik2. sbb dia tu plajar hiperaktif. mulut x ble nak kawal. malas aku nak layan budak tu bila dia mula bercakap.
tp skrg aku mula rindu ngn dorg suma...huhuhuni la antara muka2 ckg aku dulu. yg kanan skali gna naju htm tu, ckg joe dia jd editor masa aku jd ajk sidang redaksi sekolah..yg kedua tu ku lupa dh nma dia.
yg sebelah dia plak..mckg kesayangan kmi sume..ckg ben (nama glamer yg kmi bg) pastu ckgedwin yg ajar seni. yg gune topi tu ckg roger...ajar geografi tym form 3, pastu ckg larry yg ajar kh tym form 3 jg. yg last skali..cikgu rajuddin yg ajar aku bjinak2 ngan bola baling. hehehe..
k la dh hbis crita aku...tima kasi krna membaca..